Consum
Oficina d'Atenció al Consumidor
L'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC) del Solsonès, és un organisme d'àmbit comarcal on pot venir a informar-se sobre els seus drets i deures com a consumidor.
És un servei d'atenció directa i gratuïta a través del qual tots els ciutadans de la comarca i empreses poden sol·licitar informació i assessorament en temes de consum.
Els serveis que l'OCIC ofereix són:
- Informació a les persones consumidores sobre els seus drets i la forma d’exercir-los.
- Recepció i tramitació de les queixes, denuncies i consultes i de les persones consumidores residents al Solsonès, tramitació de les reclamacions presentades pels consumidors portant a terme les mediacions entre l’empresa i el consumidor.
- En el cas que no sigui possible arribar a un acord a través de la mediació i s’opti per l’arbitratge de consum, gestionar les reclamacions portant a terme tots els tràmits per a la seva resolució.
Informació i assessorament sobre:
- Telecomunicacions i serveis bàsics i de subministrament
- Habitatge: lloguer i compra
- Automòbils: compra, tallers i reparacions
- Serveis financers i assegurances
- Altres...
Horari: de 9 a 14 h. de dilluns a divendres.
NOTA: Cal concertar cita prèvia al telèfon 973 48 20 03
Contacta-hi a consum@elsolsones.cat
Per a més informació relacionada també pots accedir al web de l'Agència Catalana de Consum.