Atenció a la ciutadania
📝 Els tràmits més habituals d'atenció directa a la ciutadania, els quals corresponen al Departament d'Administració, són:
- Atenció presencial i telefònica a la ciutadania des de l’espai de recepció.
- Emissió de certificats digitals com a operadors d’Entitat de Registre idCAT.
- Lliurament de targetes del bus interurbà –el de Solsona-Barcelona i el de Solsona-Manresa–.
- Registre d’entrada i sortida de correspondència del Consell Comarcal del Solsonès i dels seus organismes autònoms. A més, actua com a oficina de registre –finestreta única– perquè la ciutadania pugui adreçar documentació a qualsevol de les administracions públiques de Catalunya i d’àmbit estatal.
Al mateix temps, té encomanada la gestió de la cessió de material i de sales a entitats externes a través del gestor telemàtic d’expedients, així com la reserva i preparació de sales per a les reunions internes que organitza la corporació.
🕣 L'horari d'atenció per a qualsevol demanda és el següent:
- De dilluns a divendres de 8 h a 15 h i de dimarts de 16 h a 18:30 h a C/ Dominics, 12, Plaça del Consell Comarcal (Solsona)
- El telèfon de contacte és 973 48 20 03 i el correu electrònic és consell@elsolsones.cat